Protecció Elèctrica
Llar Plus

Amb aquest Pack, la teva instal·lació elèctrica, els electrodomèstics de cuina, el televisor i els equips i la instal·lació de climatització estaran protegits i el pagament de les teves factures de llum estarà assegurat davant situacions inesperades. Per només 8,95€/mes (10.83€/mes impostos inclosos)*.

Contracta'l

¿Per què és per a mi?

Perquè en cas d'avaria, no hauràs de fer desemborsaments extres. Tot cobert i tu, estalvia i descansa. A més, des de l'1 de maig del 2025 no hauràs de preocupar-te de les teves factures de llum en moments de dificultat.

 

Qué inclou?

Protecció Elèctrica Llar Plus

Per només 8,95€/mes (10,83€/mes impostos inclosos*)informació

Urgències elèctriques

Rep atenció en menys de 3 hores i fins a 550 € en la reparació d'avaries elèctriques urgents.

Protecció Electrodomèstics 10 i Climatització

Fins a 300 € per electrodomèstic de la cuina i TV per a la teva reparació. Fins a 300 € anuals per a la reparació de la instal·lació i els equips de climatització de casa teva.

Bricolatge Elèctric

Intervenció anual d'un tècnic amb fins a 3 hores de mà d'obra per a canviar mecanismes elèctrics, làmpades o electrodomèstics o configurar aparells electrònics.

Protecció de Pagaments Essencial

Les teves factures de llum assegurades fins a 600 € en cas d'incapacitat temporal o hospitalització, incapacitat absoluta o defunció.

Assessorament energètic

Visita totalment gratuïta d'assessorament energètic d'un tècnic especialitzat que t'ajudarà a obtenir el màxim estalvi energètic i econòmic al teu habitatge.

Contracta'l

Tens alguna pregunta?

Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents, amb les respostes.

Amb el servei de Protecció Elèctrica Llar Plus la teva instal·lació elèctrica, electrodomèstics de la cuina, TV i instal·lació i equips de climatització estaran coberts davant una avaria elèctrica i/o electrònica. Un tècnic qualificat es desplacés fins a la teva llar per a solucionar-la. Cobrim tots els costs de reparació (desplaçament, mà d'obra i peces) fins 550 € per l’instal·lació elèctrica i 300 € per  electrodomèstic i instal·lació i equip de climatització, sense límit d'intervencions. Si l'electrodomèstic o la instal·lació o equip de climatització no es pogués-hi reparar per una causa justificada, rebràs una compensació de fins 300 € per electrodomèstic o instal·lació i equip de climatización segons l’antiguitat que tinguin.

 

També inclou una visita d'assessorament energètic cada quatre anys, en què un tècnic especialitzat visitarà el teu habitatge per a revisar les instal·lacions i hàbits de consum i poder-hi identificar així totes les teves oportunitats d'estalvi.

 

A més, amb el servei de Bricolatge Elèctric tindràs una intervenció anual d'un tècnic qualificat, incloent-hi els costos de desplaçament i fins a 3 hores de mà d'obra. Amb aquest servei pots canviar qualsevol mecanisme elèctric (endolls, interruptors...), llums o aplicacions; instal·lar electrodomèstics o fins i tot configurar equipament tecnològic com la teva nova Smart TV o la consola dels teus fills.

 

Les factures del contracte d'electricitat al qual estigui associat el servei estaran assegurades en cas d'incapacitat temporal o hospitalització, incapacitat absoluta i permanent o defunció, fins a un màxim de 600 €. Les cobertures depenen de la teva edat i situació laboral tal com s'indica en el condicionat. En cas de sinistre, no hauràs de pagar res per les factures del contracte assegurat fins que s'exhaureixi l'import de la indemnització. Aquesta nova cobertura s'aplica des de l'1 de maig del 2025 per als clients ja existents a aquesta data i des de la data de contractació del servei per als nous clients.

Hauràs de posar-te en contacte amb MetLife, una de les principals asseguradores a escala mundial, per correu electrònic (sinistres-sp@metlife.es) o al telèfon +34 91 725 00 77, en horari de 09.00 a 19.00 hores excepte els divendres d'estiu, Nadal i previ a pont nacional, fins a les 17.00 hores.
​ Metlife tramitarà el sinistre i comunicarà, si escau, la indemnització a Iberdrola. No pagaràs res per les factures del teu contracte de llum o gas assegurat fins que s'exhaureixi el saldo de la indemnització.

Qualsevol client residencial. No és obligatori tenir contractat cap subministrament energètic amb Iberdrola Clientes.

Pots contractar-lo trucant-nos al 900 110 011 o, si ho prefereixes, acostant-te al punt d'atenció que tinguis més a prop.

També el pots contractar des de la nostra app o web.

La durada del contracte serà d'un (1) any, prorrogable automàticament per períodes anuals consecutius, tret que el client comuniqui el contrari amb quinze (15) dies d'antelació a la finalització de cada període.

Pots sol·licitar qualsevol dels serveis les 24 hores els 7 dies de la setmana trucant al telèfon 900 22 45 22, i el servei de reparació d'electrodomèstics també el pots sol·licitar a través de la nostra APP.

Atendrem les avaries urgents de la teva instal·lació elèctrica en menys de 3 hores, la reparació d'electrodomèstics i el bricolatge en menys de 48 hores laborables i la visita abans de 10 dies laborables.

Et podràs donar de baixa en qualsevol moment sense cap mena de penalització. A més, en tractar-se d'un Paquet de serveis (Protecció Electrodomèstics 10, Urgències Elèctriques, Protecció Climatització i  Protecció de Pagaments Essencial), podràs donar-te de baixa en qualsevol moment de qualsevol dels serveis que componen el Paquet i, en aquest cas, només es mantindran vigents la resta dels serveis.

Tens més preguntes?

Te les resolem en qualsevol dels nostres canals.