I + Pack Plus Solar
Saca el major profit a la teva instal·lació des de només 12,95 €/mes
(15.67 € mes amb Imp. inclosos)*
Contracta era


Què ofereix el servei I + Pack Plus Solar?
El nostre pla solar més complet, que et permet gaudir de la teva instal·lació solar amb la màxima tranquil·litat i rendiment. Inclou una compensació econòmica en cas que l'avaria suposi una aturada en la producció.
Reparació d'instal·lació
Gaudeix del suport i la reparació de fins a 300 € en cas d'avaria.
Revisió d'instal·lació i neteja cada 2 anys
Revisió preventiva sota demanda de la teva instal·lació, en què un professional farà les comprovacions necessàries per a un funcionament perfecte. A més, incloem una neteja dels panells solars.
Compensació per indisponibilitat
Si la producció s'atura a causa d'una avaria, et compensem econòmicament per cada dia de reparació.
Avantatges principals
Si ets client residencial, tens una instal·lació fotovoltaica i, a més, ets autoconsumidor amb Iberdrola Pots gaudir d'I+Pack Plus Solar!
Cobertura total
Recuperem les teves avaries, et revisem la instal·lació i fem una neteja de panells cada dos anys sense cost addicional.
Sense permanència
Si no et convenç, podràs donar-te'n de baixa en qualsevol moment sense cap cost addicional.
Suport immediat
Assistència 24/7. Atenem le ateva avaria en menys de 48 horas i en menys de 5 dies revisem l'instal·lació.
Estalvi assegurat
Compensem econòmicament cada dia que la instal·lació no pugui produir a causa d'una avaria.
*Preu amb impostos inclosos. Inclou: impostos indirects: l'IVA (21%) per a península i
Balears. Per a Canàries s'aplica el'IGIC (7%) i per a Ceuta i Melilla s'aplica l'IPSI (4%).
Tens cap dubte?
T'ajudem a trobar la resposta que cerques. Dona un cop d'ull als nostres dubtes més freqüents!
Pots sol·licitar qualsevol dels serveis les 24 hores els 7 dies de la setmana trucant al telèfon 900 92 33 33 o a través de la nostra app.
S'aplica un període de carència de 30 dies des de la contractació dels serveis per a aquells clients que ja tenen una instal·lació solar. I per a aquells clients que contracten una instal·lació solar, el període de carència (30 dies) comença el dia que comença a produir la instal·lació.
No, la contractació d'aquests serveis no obliga a cap permanència en el servei.
Clients residencials (amb NIF o CIF) que disposin d'una instal·lació fotovoltaica (de fins a 10 kWp).
Ens podeu trucar al 900 92 33 33 o si ho prefereixes, al punt d'atenció més proper. També el pots contractar des de la nostra app o web.
Et podràs donar de baixa en qualsevol moment sense cap mena de penalització.
Pots sol·licitar qualsevol dels serveis les 24 hores els 7 dies de la setmana trucant al telèfon 900 92 33 33 o a través de la nostra app.
L'abonament es realitzarà en un termini màxim de 3 mesos des de la resolució de la incidència.
Rebràs una compensació de 1,5€/dia per cada dia que no funcioni la teva instal·lació, a comptar del dia en què es notifiqui i generi la sol·licitud de reparació, fins el dia que quedi reparada.
Rebràs una compensació d'1,50€ per cada dia que la instal·lació hagi estat sense produir per diferents motius. Pot haver-hi diversos motius: desconnexió del cablejat, problemes amb el magnetotèrmic, error en l'inversor, etc. Quedaran exclosos els problemes derivats de les condicions climatològiques com ara l'acumulació de neu o calitja o altres que no es considerin causa d'indisponibilitat de la instal·lació.
Perquè podràs gaudir de cobertures addicionals no incloses en la garantia. La garantia del fabricant normalment només cobreix avaries mecàniques, mentre que amb aquest servei estaràs protegit davant qualsevol imprevist com, per exemple, danys accidentals, danys causats per la corrosió o l'oxidació, actualitzacions de programari, etc.
Rebràs una compensació de 1,5€/dia per cada dia que no funcioni la teva instal·lació, a comptar del dia en què es notifiqui i generi la sol·licitud de reparació, fins el dia que quedi reparada. L'import que resulti de multiplicar 1,50€ pel numero de dies serà el total de la compensació per indisponibilitat. Veuràs reflectit aquest import en la factura com un descompte. En cas que l'import de la compensació sigui major a l'import a facturar i si tens domiciliat el teu compte bancari, rebràs un abonament en el teu compte per l'import restant. En cas que no tinguis domiciliació bancària se't descomptarà l'import pendent de les següents factures.
Un tècnic especialitzat es desplaçarà fins a la teva llar per fer una revisió de tota la instal·lació i, a més, farà una neteja de panells. Aquesta revisió es durà a terme cada 2 anys a petició del client i tots dos serveis, revisió i neteja, es faran alhora.
Pots sol·licitar la visita quan ho desitgis; en un termini de 2 dies laborables ens posarem en contacte amb tu per concertar la visita durant els següents 15 dies laborables.
El servei inclou una visita de manteniment amb neteja de panels cada 2 anys. La visita es realitzarà a petició del client.
No, ja que formen part del mateix servei, és a dir, durant la revisió de la instal·lació es farà la neteja dels panells. Si vols una neteja de manera puntual i independent del servei de manteniment, disposes d'una tarifa especial per ser-ne client.
Perquè podràs gaudir de cobertures addicionals no incloses en la garantia. La garantia del fabricant, normalment només cobreix avaries mecàniques, mentre que amb aquest servei estaràs protegit davant qualsevol imprevist com, per exemple, danys accidentals, danys causats per la corrosió o l'oxidació, actualitzacions de programari, etc.
Amb aquest servei les avaries en la teva instal·lació fotovoltaica deixaran de ser-hi un problema. Un tècnic qualificat es desplaçarà fins a la teva llar per a reparar les avaries. Cobrim tots els costs de reparació (desplaçament, mà d'obra i peces) fins 300 € per any i sense límit anual d'intervencions.
Amb aquest servei tens un saldo anual de 300 € per a reparacions. Per tant, si et sorgís una reparació que superi la quantia que tinguis disponible en aquest moment, et facilitarem, sense cap compromís, un pressupost per la diferència.
Estan coberts els costos de desplaçament, mà d'obra, peces i impostos, necessaris per a la reparació de les avaries, amb un cost màxim anual de 300 euros i sense límit en el nombre d'intervencions.
Resoldrem la majoria de les reparacions de la teva instal·lació. No obstant això, pot haver-hi avaries degudes a una mala instal·lació, per no complir amb la normativa vigent, etc. En aquests casos, cobrim el desplaçament del tècnic i les 3 primeres hores de mà d'obra.
Pots sol·licitar qualsevol dels serveis les 24 hores els 7 dies de la setmana trucant al telèfon 900 33 92 33 o a través de la nostra app.
En menys de 48 hores un tècnic es posarà en contacte amb tu per a prestar-te ajuda i, si fos necessari, concertarà una cita amb tu per a anar al teu habitatge i realitzar la reparació.