Assistent Smart Llar
Per 3,95 € al mes (4,78 €/mes, imp. Inclosos).*, t’ajudem a estalviar en el teu consum gràcies a l'Assistent Smart i a més, podràs gaudir de totes aquestes avantatges:


Estalvi
Coneix el teu consum
Rep alertes personalitzades per tenir un consum més eficient.
Tranquil·litat
En moments difícils
Assegurem el pagament de les teves factures en cas d’Incapacitat Temporal o Absoluta, Hospitalització i Defunció
Cobertura
Despreocupa't
Ens encarregarem de les avaries dels teus electrodomèstics: inclou desplaçament i 2 hores de mà d'obra.
Seguretat digital
Sempre connectat i protegit
Assistència 24/7 i serveis de protecció avançada per als teus dispositius.
Un servei que ofereix molt més
En contractar l'Assistent Smart Llar Gaudeix d'un control total del teu consum, protecció digital avançada i assistència tècnica sempre que ho necessitis
- Més control i tranquil·litat Consulta l’ús dels teus electrodomèstics, analitza els teus hàbits i compara'ls amb altres llars similars per estalviar més. Activa alertes durant les vacances, detecta consums irregulars i revisa la potència contractada.
- Assessorament personalitzat Rep alertes de consum, informes personalitzats i recomanacions per estalvia en la teva factura.
- Reparació electrodomèstics Inclou desplaçament i 2h de mà d'obra per avaries a la llar.
- Vigilància Personal Protecció d’identitat, comptes de correu i targetes. Inclou esborrament digital per a mantenir les teves dades segures.
- Protecció avançada Antivirus, control parental i anàlisis de vulnerabilitats dels teus dispositius.
- Optimización y conectividad Millora el rendiment dels teus dispositius, resol problemes de connexió i desa els teus arxius de manera segura amb emmagatzematge al núvol.
- Tranquil·litat total Suport tècnic complet: assistència informàtica, suport remot 24/7, ajuda amb dispositius intel·ligents i assistència assistència a domicili si cal.
Un servei que offereix molt més
La nostra assegurança està per a acompanyar-te i assegurar-te que l'energia no sigui una càrrega en moments de dificultat.
Indemnització | Edat assegurat | Informació addicional | |
---|---|---|---|
Incapacitat temporal (*) | 250€ (x2) | Menors de 67 anys | 250 € després de 30 dies seguits en aquesta situació i 250 € addicionals si s'arriba als 210 dies seguits. |
Hospitalització (*) | 250€ | Menors de 67 anys (per qualsevol causa) Entre 67 i 98 anys (per accident) | Després de 3 dies seguits en aquesta situació. |
Incapacitat absoluta i permanent | 600€ | Menors de 67 anys | - |
Defunció | 600€ | Menors de 67 anys (per qualsevol causa) Entre 67 i 98 anys (per accident) | - |
250€ x (x2)
250€
600€
600€
(*) Les cobertures d'Incapacitat Temporal i d’Hospitalització són excloents entre si, de tal forma gaudiran de la cobertura d'Incapacitat Temporal. Aquelles persones que no estiguin activament treballant estaran cobertes per Hospitalització.
L'import de la indemnització serà destinat per Iberdrola a crear un crèdit al contracte de subministrament elèctric i/o gas natural al qual estigui subjecta l'assegurança, de manera que no pagaràs res per les factures del contracte assegurat fins que no s'exhaureixi el saldo de la indemnització.
*Impostos: IVA (21%) per a la Península i les Balears; per a les Canàries s’aplica l’IGIC (7%); i per a Ceuta i Melilla s’aplica l’IPSI (4%).
Tens alguna pregunta?
Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents
Assistent Smart: Categorització de consums de la teva factura, desglossat per categories i electrodomèstics. Consums desglossats d'electricitat estimats, amb un grau de precisió elevat, sobre la base del consum d'electricitat horari real del teu habitatge mesurat amb el comptador intel·ligent i un algoritme matemàtic. Evolució detallada de l'històric dels teus consums en € y kWh. Informe mensual amb resum de despeses i consums a l'APP i notificacions personalitzades.
Llar Digital: protegeix els teus dispositius contra virus i malware, estableix controls parentals, monitoritza les teves targetes bancàries i correus electrònics per detectar per detectar possibles vulnerabilitats, i obtingues informes de la teva presència a internet. A més, oferim suport tècnic integral 24/7 i assistència per a dispositius domòtics per optimitzar la teva connectivitat i garantir una experiència digital eficient.
Servei de reparació d'avaries mecàniques, electròniques o elèctriques dels electrodomèstics de l'habitatge, i cobreix el desplaçament d'un tècnic qualificat i 2 hores de mà d'obra sense càrrec per al client: frigorífic, rentadora, cuina elèctrica, forn elèctric (no microones), campana extractora, rentaplats, assecadora i congelador. El Client assumirà l'import de les peces i les hores addicionals a les cobertes.
Les factures del contracte d'electricitat al qual estigui associat el servei estaran assegurades en cas d'incapacitat temporal o hospitalització, incapacitat absoluta i permanent o defunció, fins a un màxim de 600 €. Les cobertures depenen de la teva edat i situació laboral tal com s'indica en el condicionat. En cas de sinistre, no hauràs de pagar res per les factures del contracte assegurat fins que s'exhaureixi l'import de la indemnització. Aquesta nova cobertura s'aplica des de l'1 de setembre del 2025 per als clients tinguin contracta a aquesta data l’Assistent Smart Llar i des de la data d’alta per contractacions posteriors.
Hauràs de posar-te en contacte amb MetLife, una de les principals asseguradores a escala mundial, per correu electrònic (sinistres-sp@metlife.es) o al telèfon +34 91 725 00 77, en horari de 09.00 a 19.00 hores excepte els divendres d'estiu, Nadal i previ a pont nacional, fins a les 17.00 hores. Metlife tramitarà el sinistre i comunicarà, si escau, la indemnització a Iberdrola. També pots comunicar-ho còmodament des del teu mòbil o qualsevol altre dispositiu a l’enllaçDeclara el teu sinistre | MetLife