3 mesos GRATIS en contractar
descuentos

Estalvi

Coneix el teu consum

Rep alertes personalitzades per tenir un consum més eficient.

comodidad

Tranquil·litat

En moments difícils

Assegurem el pagament de les teves factures en cas d’Incapacitat Temporal o Absoluta, Hospitalització i Defunció

Control

Cobertura

Despreocupa't

Ens encarregarem de les avaries dels teus electrodomèstics: inclou desplaçament i 2 hores de mà d'obra.

sostenibilidad

Seguretat digital

Sempre connectat i protegit

Assistència 24/7 i serveis de protecció avançada per als teus dispositius.

 

Un servei que ofereix molt més

En contractar l'Assistent Smart Llar Gaudeix d'un control total del teu consum, protecció digital avançada i assistència tècnica sempre que ho necessitis

 
  • Check verde
    Més control i tranquil·litat Consulta l’ús dels teus electrodomèstics, analitza els teus hàbits i compara'ls amb altres llars similars per estalviar més. Activa alertes durant les vacances, detecta consums irregulars i revisa la potència contractada.
  • Check verde
    Assessorament personalitzat Rep alertes de consum, informes personalitzats i recomanacions per estalvia en la teva factura.
  • Check verde
    Reparació electrodomèstics Inclou desplaçament i 2h de mà d'obra per avaries a la llar.
 
  • Check verde
    Vigilància Personal Protecció d’identitat, comptes de correu i targetes. Inclou esborrament digital per a mantenir les teves dades segures.
  • Check verde
    Protecció avançada Antivirus, control parental i anàlisis de vulnerabilitats dels teus dispositius.
  • Check verde
    Optimización y conectividad Millora el rendiment dels teus dispositius, resol problemes de connexió i desa els teus arxius de manera segura amb emmagatzematge al núvol.
  • Check verde
    Tranquil·litat total Suport tècnic complet: assistència informàtica, suport remot 24/7, ajuda amb dispositius intel·ligents i assistència assistència a domicili si cal.

Un servei que offereix molt més

La nostra assegurança està per a acompanyar-te i assegurar-te que l'energia no sigui una càrrega en moments de dificultat.

  Indemnització Edat assegurat Informació addicional
Incapacitat temporal (*) 250(x2) Menors de 67 anys 250 € després de 30 dies seguits en aquesta situació i 250 € addicionals si s'arriba als 210 dies seguits.
Hospitalització (*) 250 Menors de 67 anys (per qualsevol causa) Entre 67 i 98 anys (per accident) Després de 3 dies seguits en aquesta situació.
Incapacitat absoluta i permanent 600 Menors de 67 anys -
Defunció 600 Menors de 67 anys (per qualsevol causa) Entre 67 i 98 anys (per accident) -

 
Icono PDF Condicions de Assistent Smart Llar

*Impostos: IVA (21%) per a la Península i les Balears; per a les Canàries s’aplica l’IGIC (7%); i per a Ceuta i Melilla s’aplica l’IPSI (4%).

 

Tens alguna pregunta?

Aquí trobaràs alguns dels dubtes més freqüents

Assistent Smart: Categorització de consums de la teva factura, desglossat per categories i electrodomèstics. Consums desglossats d'electricitat estimats, amb un grau de precisió elevat, sobre la base del consum d'electricitat horari real del teu habitatge mesurat amb el comptador intel·ligent i un algoritme matemàtic. Evolució detallada de l'històric dels teus consums en € y kWh. Informe mensual amb resum de despeses i consums a l'APP i notificacions personalitzades.

Llar Digital: protegeix els teus dispositius contra virus i malware, estableix controls parentals, monitoritza les teves targetes bancàries i correus electrònics per detectar per detectar possibles vulnerabilitats, i obtingues informes de la teva presència a internet. A més, oferim suport tècnic integral 24/7 i assistència per a dispositius domòtics per optimitzar la teva connectivitat i garantir una experiència digital eficient.

Servei de reparació d'avaries mecàniques, electròniques o elèctriques dels electrodomèstics de l'habitatge, i cobreix el desplaçament d'un tècnic qualificat i 2 hores de mà d'obra sense càrrec per al client: frigorífic, rentadora, cuina elèctrica, forn elèctric (no microones), campana extractora, rentaplats, assecadora i congelador. El Client assumirà l'import de les peces i les hores addicionals a les cobertes.

Les factures del contracte d'electricitat al qual estigui associat el servei estaran assegurades en cas d'incapacitat temporal o hospitalització, incapacitat absoluta i permanent o defunció, fins a un màxim de 600 €. Les cobertures depenen de la teva edat i situació laboral tal com s'indica en el condicionat. En cas de sinistre, no hauràs de pagar res per les factures del contracte assegurat fins que s'exhaureixi l'import de la indemnització. Aquesta nova cobertura s'aplica des de l'1 de setembre del 2025 per als clients tinguin contracta a aquesta data l’Assistent Smart Llar i des de la data d’alta per contractacions posteriors.

Qualsevol client residencial. És obligatori tenir contractat cap subministrament eclèctric amb Iberdrola Clientes.
Pots contractar-lo des de la nosta App o Web, trucant-nos al 900 110 o, si ho prefereixes, acostant-te al punt d'atenció que tinguis més a prop.
Et podràs donar de baixa en qualsevol moment sense cap mena de penalització. A més, en tractar-se d’un Pack de serveis (Assistent Smart, Llar Digital i Protecció de Pagaments Essencial), et podràs donar de baixa de qualsevol dels serveis que componen l'Assistent Smart Llar mantenint només els serveis que t'interessin, segons el preu a la web.
No, no és necessari que facis res.
Pots sol·licitar qualsevol dels serveis les 24 hores els 7 dies de la setmana des de la nostra app o trucant al telèfon 900 22 45 22. En menys de 24 hores, un tècnic acudirà al teu domicili per a atendre l'avaria. Totes les actuacions de reparació tindran una garantia mínima de sis mesos.

Hauràs de posar-te en contacte amb MetLife, una de les principals asseguradores a escala mundial, per correu electrònic (sinistres-sp@metlife.es) o al telèfon +34 91 725 00 77, en horari de 09.00 a 19.00 hores excepte els divendres d'estiu, Nadal i previ a pont nacional, fins a les 17.00 hores. Metlife tramitarà el sinistre i comunicarà, si escau, la indemnització a Iberdrola. També pots comunicar-ho còmodament des del teu mòbil o qualsevol altre dispositiu a l’enllaçDeclara el teu sinistre | MetLife