La recàrrega a través de l’Assistent Smart Avançat està dissenyada exclusivament per a punts de subministrament en habitatges d’ús residencial habitual.
El client només podrà accedir als preus promocionats amb l’Assistent Smart Avançat contractat, havent vinculat el seu dispositiu a l’app d’Iberdrola Clientes i permetent a Iberdrola gestionar remotament les càrregues al seu domicili.
La quantia de la bonificació pel Pla de Recàrrega Intel·ligent, diferència de cost entre preu no promocionat i preu promocionat (impostos inclosos), es facilitarà en forma de saldo en el programa Mi Iberdrola. El saldo a Mi Iberdrola s’actualitzarà una vegada al mes.
El preu bonificat per a la recàrrega del vehicle elèctric s’aplicarà únicament sobre un màxim del 60% del consum total d’energia. Si el consum supera aquest límit, l’excés es facturarà al preu estàndard no bonificat.
Mi Iberdrola és un programa de fidelització en virtut del qual Iberdrola oferix als seus clients d’electricitat i gas la possibilitat d’accedir a promocions, descomptes, ofertes, experiències exclusives i altres avantatges, mitjançant l’acumulació de saldo en un moneder digital a través de diverses accions, com ara la recàrrega del vehicle elèctric, la contractació de productes o serveis d’Iberdrola i l’antiguitat com a client en Iberdrola. A través d’este programa, el client acumularà un saldo que podrà ser utilitzat per a obtindre descomptes en les factures, bescanviar-lo per productes o serveis disponibles a cada moment. Aquest saldo es podrà bescanviar en un termini de 12 mesos; un cop transcorregut aquest termini, el saldo no utilitzat caducarà.