Erabili gure kontsulta-postontzia edo idatzi mezu elektroniko bat
Ahalik eta lasterrena erantzungo dizugu
Iberdrolaren bezeroa zara?
Deitu iezaguzu
Gure agenteek poz-pozik erantzungo dizute
Gogoan eduki aldean izan behar dituzula Iberdrolako faktura eta kontratuaren titularraren NANa
Hizkuntza | Espainatik deiak | Atzerritik deiak |
---|---|---|
Frantsesa | 900 322 033 | 96 232 80 22 |
Ingelesa | 900 322 044 | 91 649 63 30 |
Alemana | 900 322 049 | 96 232 80 21 |
Gaztelera, katalana, euskara eta valentziera | 900 225 235 | 91 649 63 28 |





Zatoz bisitan
Ikus ezazubezeroentzako Arreta Puntuetako zeindagoen zure bizitokitik edo lantokitik gertuen, zure herria edo posta-kodea adierazita:
Erreklamazioak
Erreklamazio bat jarri nahi izanez gero, honako bide hauek dituzu:
Idatzi bidez
Erreklamazio Saila
61090 posta-kutxatila,
28080 Madril
61090 posta-kutxatila,
28080 Madril
Erreklamazioetarako telefonoa
900 400 408
24 ordu
24 ordu
Faxa
901 20 20 28
Nola izan Iberdrolaren lankide
Lankide Komertzialen Kanalarekin bat egin nahi duzu?
ComunicA
IBERDROLAk ComunicA zerbitzu aitzindaria jarri du martxan; bideo-interpretazio zerbitzu bat da, entzuteko zailtasunak dituzten erabiltzaileen kontsultei erantzuteko eta aholkularitza pertsonalizatua eskaini ahal izateko.
Dokumentu interesgarriak
Hemen aurkituko dituzu kudeaketei buruzko formularioak, kudeaketak erraz eta azkar egin ahal izan ditzazun.