Erabili gure kontsulta-postontzia edo idatzi mezu elektroniko bat

Ahalik eta lasterrena erantzungo dizugu

Kontsulta-postontzia Show Kontsulta-postontzia

Iberdrolaren bezeroa zara?

Erreklamazioak
Erreklamazio bat jarri nahi izanez gero, honako bide hauek dituzu:
Arreta-guneak
Ikusi mapa
Idatzi bidez
Erreklamazio Saila
61090 posta-kutxatila,
28080 Madril
Erreklamazioetarako telefonoa
900 400 408
24 ordu
Faxa
901 20 20 28
Formularioa
Joan formulariora
Nola izan Iberdrolaren lankide
Lankide Komertzialen Kanalarekin bat egin nahi duzu?
Dibertsifikatu zure negozioa
Areagotu zure diru-sarrerak, egiten duzun argindar- edo gas-kontratu bakoitzeko ordainsariak jasota
Lankide akreditatua
Marka uniformeetan, autoetan, dendetan, bulegoetan eta abarretan erabiltzeko baimena
Zerbitzuak
Sektoreko berrikuntzak eta albisteak, prestakuntza-ikastaroak, buletinetarako doako harpidetza...
EGIN ZAITEZ LANKIDE
ComunicA
IBERDROLAk ComunicA zerbitzu aitzindaria jarri du martxan; bideo-interpretazio zerbitzu bat da, entzuteko zailtasunak dituzten erabiltzaileen kontsultei erantzuteko eta aholkularitza pertsonalizatua eskaini ahal izateko.
Entzuteko zailtasuna duten pertsonek erabil dezakete
SVisual telefono-plataforma
Bideo-interprete edo txat bidezko komunikazioa
ComunicA zerbitzuaren arreta-ordutegia hau da: astelehenetik ostiralera, 8:00etatik 20:00etara; eta larunbat, igande eta jaiegunetan, berriz, 11:00etatik 19:00etara.
Ordena gure ComunicA sartzeko, pribatutasun politika eta erabilera baldintzak onartu behar dituzu
SARTU ZERBITZURA

Dokumentu interesgarriak

Hemen aurkituko dituzu kudeaketei buruzko formularioak, kudeaketak erraz eta azkar egin ahal izan ditzazun.