Erabili gure kontsulta-postontzia edo idatzi mezu elektroniko bat

Ahalik eta lasterrena erantzungo dizugu

Kontsulta-postontzia Show Kontsulta-postontzia

Iberdrolaren bezeroa zara?

Egin gure jarraitzaile sare sozialetan

Jakin behar duzun guztia aurkituko duzu unean bertan eta zuzenean Twitter, Facebook eta Youtubeko gure kanaletan. Egin gure jarraitzaile!

Deitu iezaguzu

Gure agenteek poz-pozik erantzungo dizute
Gogoan eduki aldean izan behar dituzula Iberdrolako faktura eta kontratuaren titularraren NANa
Bezeroaren arreta
900 225 235
24 ordu
Laguntza teknikoa
900 22 45 22
24 ordu
ATZERRIAN ZAUDE?
Hizkuntza Espainatik deiak Atzerritik deiak
Frantsesa 900 322 033 96 232 80 22
Ingelesa 900 322 044 91 649 63 30
Alemana 900 322 049 96 232 80 21
Gaztelera, katalana, euskara eta valentziera 900 225 235 91 649 63 28

Zatoz bisitan

Ikus ezazubezeroentzako Arreta Puntuetako zeindagoen zure bizitokitik edo lantokitik gertuen, zure herria edo posta-kodea adierazita:

BILATU

Egungo egoera dela eta, ordutegia aldatu ahal izango da. Zerbitzurik onena bermatzeko, berretsi zure arreta-puntuaren ordutegia, adierazitako telefonora deituz.

Erreklamazioak
Erreklamazio bat jarri nahi izanez gero, honako bide hauek dituzu:
Arreta-guneak
Ikusi mapa
Gutun
Erreklamazio Saila
61090 posta-kutxatila,
28080 Madril
Erreklamazioetarako telefonoa
900 225 235
24 ordu
Faxa
901 20 20 28
Online
Joan formulariora
Jasotzen ditugun erreklamazio guztiak gure sistema informatikoetan erregistratzen ditugu, eta bezeroak horri buruzko informazioa eskatu dezake adierazitako kanalen bidez. Hau da erreklamazioak jarraituko duen prozesua:

abierta

Irekia

Zure erreklamazioa gure sisteman erregistratu da eta prest dago kudeatzen hasteko.

tramite

Izapidean

Zure erreklamazioa ebazteko lanean ari gara. Batzuetan, datu edo agiri osagarriak eskatu beharko ditugu, edota enpresa banatzailearekin edo zerbitzuaren hornitzailearekin harremanetan jarri beharko gara, erreklamazioa kudeatu ahal izateko.

cerrada

Itxita

Zure erreklamazioa dagoeneko ebatzita dago. Emaitzari buruzko jakinarazpena bidali egin da jada.


IBERDROLA CLIENTES SAUk erreklamazio guztiei ahalik eta azkarrena erantzuteko konpromisoa hartzen du. Erantzuteko epea ez da hilabete baino luzeagoa izango, erreklamazio gure erreklamazio-zentroan jasotzen den egunetik aurrera zenbatzen hasita. Erantzunaren bidez bezeroari jakinaraziko zaio zer neurri hartu diren edo hartuko diren erreklamazioaren xede den arazoa konpontzeko. Erantzuteak ez du zertan esan nahi arazoa konpondu denik; izan ere, kasu askotan erantzuteko epea gainditzen duten ekintzak abiarazi behar dira arazoa konpontzeko.

Horrez gain, arbitraje-sistemari atxikita gaude. Hemen duzu ikusgai informazio guztia.

Onlineko kontratazioetarako eskuragarri dago Europako ALE plataforma
Nola izan Iberdrolaren lankide
Lankide Komertzialen Kanalarekin bat egin nahi duzu?
Dibertsifikatu zure negozioa
Areagotu zure diru-sarrerak, egiten duzun argindar- edo gas-kontratu bakoitzeko ordainsariak jasota
Lankide akreditatua
Marka uniformeetan, autoetan, dendetan, bulegoetan eta abarretan erabiltzeko baimena
Zerbitzuak
Sektoreko berrikuntzak eta albisteak, prestakuntza-ikastaroak, buletinetarako doako harpidetza...
EGIN ZAITEZ LANKIDE
ComunicA
IBERDROLAk ComunicA zerbitzu aitzindaria jarri du martxan; bideo-interpretazio zerbitzu bat da, entzuteko zailtasunak dituzten erabiltzaileen kontsultei erantzuteko eta aholkularitza pertsonalizatua eskaini ahal izateko.
Entzuteko zailtasuna duten pertsonek erabil dezakete
SVisual telefono-plataforma
Bideo-interprete edo txat bidezko komunikazioa
ComunicA zerbitzuaren arreta-ordutegia hau da: astelehenetik ostiralera, 8:00etatik 20:00etara; eta larunbat, igande eta jaiegunetan, berriz, 11:00etatik 19:00etara.
Ordena gure ComunicA sartzeko, pribatutasun politika eta erabilera baldintzak onartu behar dituzu
SARTU ZERBITZURA

Dokumentu interesgarriak

Hemen aurkituko dituzu kudeaketei buruzko formularioak, kudeaketak erraz eta azkar egin ahal izan ditzazun.