Erabili gure kontsulta-postontzia edo idatzi mezu elektroniko bat
Ahalik eta lasterrena erantzungo dizugu
Iberdrolaren bezeroa zara?
Deitu iezaguzu
Gure agenteek poz-pozik erantzungo dizute
Gogoan eduki aldean izan behar dituzula Iberdrolako faktura eta kontratuaren titularraren NANa
Hizkuntza | Espainatik deiak | Atzerritik deiak |
---|---|---|
Frantsesa | 900 322 033 | 96 232 80 22 |
Ingelesa | 900 322 044 | 91 649 63 30 |
Alemana | 900 322 049 | 96 232 80 21 |
Gaztelera, katalana, euskara eta valentziera | 900 225 235 | 91 649 63 28 |





Zatoz bisitan
Ikus ezazubezeroentzako Arreta Puntuetako zeindagoen zure bizitokitik edo lantokitik gertuen, zure herria edo posta-kodea adierazita:
Erreklamazioak
Erreklamazio bat jarri nahi izanez gero, honako bide hauek dituzu:
Gutun
Erreklamazio Saila
61090 posta-kutxatila,
28080 Madril
61090 posta-kutxatila,
28080 Madril
Erreklamazioetarako telefonoa
900 225 235
24 ordu
24 ordu
Faxa
901 20 20 28
Bezeroen Kexa eta Erreklamazioen Kudeaketarako Jarraibideak
Gure bezeroarekiko konpromisoa agerian geratzen da haren erreklamazioak kudeatzeko jarraibideetan
Jasotzen ditugun erreklamazio guztiak gure sistema informatikoetan erregistratzen ditugu, eta bezeroak horri buruzko informazioa eskatu dezake adierazitako kanalen bidez. Hau da erreklamazioak jarraituko duen prozesua:
IBERDROLA CLIENTES SAUk erreklamazio guztiei ahalik eta azkarrena erantzuteko konpromisoa hartzen du. Erantzuteko epea ez da hilabete baino luzeagoa izango, erreklamazio gure erreklamazio-zentroan jasotzen den egunetik aurrera zenbatzen hasita. Erantzunaren bidez bezeroari jakinaraziko zaio zer neurri hartu diren edo hartuko diren erreklamazioaren xede den arazoa konpontzeko. Erantzuteak ez du zertan esan nahi arazoa konpondu denik; izan ere, kasu askotan erantzuteko epea gainditzen duten ekintzak abiarazi behar dira arazoa konpontzeko.
Horrez gain, arbitraje-sistemari atxikita gaude. Hemen duzu ikusgai informazio guztia.
Onlineko kontratazioetarako eskuragarri dago Europako ALE plataforma
Irekia
Zure erreklamazioa gure sisteman erregistratu da eta prest dago kudeatzen hasteko.
Izapidean
Zure erreklamazioa ebazteko lanean ari gara. Batzuetan, datu edo agiri osagarriak eskatu beharko ditugu, edota enpresa banatzailearekin edo zerbitzuaren hornitzailearekin harremanetan jarri beharko gara, erreklamazioa kudeatu ahal izateko.
Itxita
Zure erreklamazioa dagoeneko ebatzita dago. Emaitzari buruzko jakinarazpena bidali egin da jada.
IBERDROLA CLIENTES SAUk erreklamazio guztiei ahalik eta azkarrena erantzuteko konpromisoa hartzen du. Erantzuteko epea ez da hilabete baino luzeagoa izango, erreklamazio gure erreklamazio-zentroan jasotzen den egunetik aurrera zenbatzen hasita. Erantzunaren bidez bezeroari jakinaraziko zaio zer neurri hartu diren edo hartuko diren erreklamazioaren xede den arazoa konpontzeko. Erantzuteak ez du zertan esan nahi arazoa konpondu denik; izan ere, kasu askotan erantzuteko epea gainditzen duten ekintzak abiarazi behar dira arazoa konpontzeko.
Horrez gain, arbitraje-sistemari atxikita gaude. Hemen duzu ikusgai informazio guztia.
Onlineko kontratazioetarako eskuragarri dago Europako ALE plataforma
Nola izan Iberdrolaren lankide
Lankide Komertzialen Kanalarekin bat egin nahi duzu?
ComunicA
IBERDROLAk ComunicA zerbitzu aitzindaria jarri du martxan; bideo-interpretazio zerbitzu bat da, entzuteko zailtasunak dituzten erabiltzaileen kontsultei erantzuteko eta aholkularitza pertsonalizatua eskaini ahal izateko.
Dokumentu interesgarriak
Hemen aurkituko dituzu kudeaketei buruzko formularioak, kudeaketak erraz eta azkar egin ahal izan ditzazun.