lehen 4 hilabeteetan, % 50eko deskontuarekin

Zertan datza Eguzki I + Pack zerbitzua?

Gure eguzki-plan osoenak aukera ematen dizu zure eguzki-instalazioaz ahalik eta lasaitasun eta errendimendu handienarekin gozatzeko. Barnean hartzen du konpentsazio ekonomiko bat, matxurak ekoizpenean gelditzea badakar

Instalazioa konpontzea

Erabil ezazu 300 € arteko euskarria eta konponketa matxuraren kasuan.

Aterketa eta mantentzea

Zure instalazioa babesten dugu ezustekoetatik, bi urtean behin berrikusita, funtzionamendu hobea bermatzeko.

Monitorizazioa

Bizitegi-bezeroa bazara eta Iberdrolak egindako instalazio fotovoltaiko bat badaukazu, I + Pack Solarr onurez goza dezakezu!

Ezin xedatzeagatiko konpentsazioa

Matxura baten ondorioz zure produkzioa eteten bada, ekonomikoki konpentsatuko dizugu konponketa-egun bakoitzeko.

Iberdrolaren bezero izatearen abantailak

Bezero egoiliarra bazara eta Iberdrolak egindako 15 kWp arteko instalazio fotovoltaiko bat baduzu, Eguzki I + Check-en onurez goza dezakezu!

Zalantzarik duzu?

Bilatzen ari zaren erantzuna aurkitzen lagunduko dizugu. Begiratu gure zalantza ohikoenak!

Edozein zerbitzu eska dezakezu eguneko 24 orduetan asteko 7 egunetan 900 92 33 33 telefonora deituta edo gure APParen bidez. I+Repair zerbitzuak 30 eguneko gabezia du eguzki-instalazio bat duten bezeroentzako zerbitzuak kontratatzen direnetik. Eta eguzki-instalazio bat kontratatzen duten bezeroentzat, gabealdia (30 egun) instalazioa hasten den egunean hasten da.

Bezero egoiliarrek kontratatu dezakete (IFZ edo IFK dutenak), baldin eta Iberdrolak egindako instalazio fotovoltaiko bat badute (10 kWp artekoa). Kontratatzeko, 900 92 33 33 dei diezagukezu, edo, nahiago baduzu, hurbilen dagoen arreta-gunean. Gure aplikaziotik edo webgunetik ere kontrata dezakezu.

Edozein unetan baja eman ahal izango duzu, inolako zigorrik gabe. Zerbitzu horiek kontratatzeak ez du behartzen zerbitzuan jarraitzera.

Gorabehera konpondu eta gehienez ere 3 hilabeteko epean ordainduko da.

Zure instalazioa martxan ez dagoen egun bakoitzeko, 1,5 €/ eguneko konpentsazioa jasoko duzu, konponketa-eskaera jakinarazten eta sortzen den egunetik konponduta geratzen den egunera arte.

Instalazioa hainbat arrazoirengatik sortu gabe egon den egun bakoitzeko 1,50 euroko konpentsazioa jasoko duzu. Arrazoiak askotarikoak izan daitezke: kableatua deskonektatzea, arazoak magnetotermikoarekin, errorea inbertsorean, eta abar. Kanpoan geratzen dira baldintza klimatologikoek eragindako arazoak, hala nola elurra edo gandua metatzea edo instalazioa erabilgarri ez egotea eragiten ez duten beste batzuk.

Bermean sartuta ez dauden estaldura gehigarriak baliatu ahal izango dituzulako. Fabrikatzailearen bermeak, normalean, matxura mekanikoak baino ez ditu estaltzen; zerbitzu horrekin, berriz, edozein ezustekoren aurrean babestuta egongo zara, hala nola istripuzko kalteak, korrosioak edo oxidazioak eragindako kalteak, software-eguneratzeak, eta abar.

Zure instalazioa martxan ez dagoen egun bakoitzeko 1,5 euroko konpentsazioa jasoko duzu, konponketa-eskaera jakinarazten eta irekitzen den egunetik konponduta geratzen den egunera arte. Egun kopuruaz 1,50 €biderkatzetik ateratzen den zenbatekoa prestasun ezagatiko konpentsazioaren guztizkoa da. Zenbateko hori fakturan jasotzen da deskontu gisa, baldin eta konpentsazioaren zenbatekoa fakturatu beharreko zenbatekoa baino handiagoa bada eta zure banku-kontua helbideratuta baduzu, ordainketa bat jasoko duzu zure kontuan gainerako zenbatekoarekin, eta banku-helbideratzerik ez baduzu, ordaintzeke dagoen zenbatekoa faktura hauetatik deskontatuko da.

Galdera gehiago dituzu?

Gure edozein kanaletan argituko dizkizugu: