-
- Etxebizitza
- Eguzki
- Zerbitzuak
- I+Check Solar

Eguzki I + Check
Zure instalazioaren errendimendu handiena beti zein zerbitzurekin izango duzun.
(5.99 ¤/hil, Zergak barne)*
I + Eguzki Check zerbitzuaren onurak
Eguzki-instalazio osoaren mantentze-lanen aurre-azterketa. I+Check Solar erabilita, 2 urtean behin eskatu ahal izango duzu zure etxeko instalazio osoa teknikari espezializatu baten eskutik berrikustea.
Mantentzeko berrikustea
Eskatu prebentzio-azterketa bi urtean behin egiteko. Profesional batek behar diren egiaztapenak egingo ditu, behar bezala funtzionatzen duela ziurtatzeko.
Monitorizazioa
Ezagutu kontsumitutako energia eta nondik datorren, edozein unetan eta denbora errealean. Hori guztia Iberdrola Clientes App-etik.
Abantaila nagusiak
Bizitegi-bezeroa bazara eta Iberdrolak egindako instalazio fotovoltaiko bat baduzu, I + Check Solar onurez goza dezakezu!
Zure instalazioaren erabateko kontrola
Kontsultatu zure ekoizpena eta kontsumoa denbora errealean, eta jakin kontsumitzen ari zaren energia zure eguzki-paneletatik, bateriatik edo sare elektrikotik datorren.
Iraunkortasunik gabe
Zuk nahi eta behar duzun guztiak iraungo du, iraunkortasun eta zigorrik gabe.
24/7ko arreta
Goza ezazu 24/7ko arreta 900 92 33 33 telefonoan, gure Smart Solar bezeroaren arretarako zenbaki esklusiboa.
*Prezioa zergekin. Zeharkako zergak barne: BEZa (% 21) Penintsula eta Balearretarako.
Kanarietan IGIC-a (% 7) aplikatzen da, eta Ceuta eta Melillan IPSI-a (% 4).
Zalantzarik duzu?
Bilatzen ari zaren erantzuna aurkitzen lagunduko dizugu. Begiratu gure zalantza ohikoenak!
Nola erabil ditzaket zerbitzu horiek eta noiztik aurrera?
Edozein zerbitzu eska dezakezu, eguneko 24 orduetan, asteko 7 egunetan, 900 92 33 33 telefonora deituta.
I+Repair zerbitzuak 30 eguneko gabealdia du, zerbitzuak kontratatzen direnetik, Iberdrolak egindako eguzki-instalazio bat duten bezeroentzat. Eta eguzki-instalazio bat kontratatzen duten bezeroentzat gabealdia (30 egun) instalazioa egiten hasten den egunean hasten da.
Baja eman dezaket nahi dudanean edo iraupen-motaren bat daukadanean?
Edozein unetan baja eman ahal izango duzu, inolako zigorrik gabe. Zerbitzu horiek kontratatzeak ez du behartzen zerbitzuan jarraitzera.
Nork kontrata ditzake zerbitzu horiek eta nola?
Bezero egoiliarrek kontratatu dezakete (IFZ edo IFK dutenak), baldin eta Iberdrolak egindako instalazio fotovoltaiko bat badute (15 kWp artekoa). Kontratatzeko, 900 92 33 33 dei diezagukezu, edo, nahiago baduzu, hurbilen dagoen arreta-gunean.
Zertan datza mantentze-zerbitzua?
Teknikari espezializatu bat zure etxera joango da instalazio osoa aztertzera. Azterketa hori 2 urtean behin egingo da, eskatzen duzun guztietan.
Zer egiaztapen mota egiten dira mantentze-zerbitzuaren bisitan?
Instalazioa txekeatuko da, hau da, panelen funtzionamendu egokia berrikusiko da, eta inbertsorea, konexio-armairua eta monitorizazio-sistema, neurketa-puntuen egiaztapena eta irakurketa egiaztatuko dira.
Zenbat denbora lehenago eskatu behar dut mantentze-zerbitzuaren bisita?
Nahi duzunean eska dezakezubisita. 2 laneguneko epean zurekin harremanetan jarriko gara hurrengo 15 lanegunetan bisita hitzartzeko.
Zer erregulartasunekin eska dezaket mantentze-zerbitzua bisitatzea?
Zerbitzuak mantentze-bisita bat barne hartzen du 2 urtean behin. Bisita bezeroak eskatuta egingo da.
Galdera gehiago dituzu?
Gure edozein kanaletan argituko dizkizugu:
Honako hauek ere zure interesekoak izan daitezke...
Deitu iezadazue
Kontratatu nahi al duzu?
Deitu doan 900 11 00 11
edo utzi zure telefonoa eta deituko dizugu
Zure eskaera jaso dugu eta berehala deituko dizugu. Eskerrik asko