%50eko deskontua lehen 4 hilabeteetan

Zer eskaintzen du Eguzki I + Pack Plus zerbitzuak?

Gure zerbitzurik osoena. Edozein ezustekoren aurrean babestuta egongo zara. Barne hartzen du konpentsazio ekonomiko bat produkzioa eteten bada, eta berrikuspen oso bat garbiketa profesionalarekin. Instalazioari ahalik eta etekin handiena ateratzeko behar duzun guztia. Eta I+Solar bezeroa zarenez, prezio berezia izango duzu eguzki-panelak garbitzeko, behar duzun guztietan erabiltzeko.

Urtean 300 € arte konponketetan

Urtean 300 €-ko muga duen konponketa-zerbitzua, joan-etorriak, obra-eskua eta piezak barne. Gainera, zure instalazioak eragin ezin duen egun bakoitzean erabilgarri ez egoteagatik konpentsazio-zerbitzua izango duzu.

Instalazioa eta garbiketa 2 urtean behin berrikustea

Prebentzio-azterketa zure instalazioak eskatuta (lurzoruan eta estalkian). Profesional batek behar diren egiaztapenak egingo ditufuntzionamendu perfektua. Gainera, zure eguzki-panelen garbiketa bat ere sartzen dugu.

Ezin xedatzeagatiko konpentsazioa

Zure instalazioak energiarik sortzen ez duen eta konponketa-egoeran dagoen egun bakoitzeko kalte-ordain ekonomikoa ematen dizu.

 

Iberdrolaren bezero izatearen abantailak

Egoitzako bezeroa bazara, instalazio fotovoltaikoa daukazu, eta, gainera, autokontsumitzailea zara Iberdrolarekin Eguzki I+Pack Plus goza dezakezu!

Zalantzarik duzu?

Bilatzen ari zaren erantzuna aurkitzen lagunduko dizugu. Begiratu gure zalantza ohikoenak!

Kudeaketa

Edozein zerbitzu easteko 7 egunetan eska dezakezu 24 orduetan 900 92 33 33 telefonora deituz edo gure APP-aren bitartez.

Zerbitzuak kontratatzen direnetik 30 eguneko gabealdia aplikatzen zaie jada eguzki-instalazio bat duten bezeroei. Eta eguzki-instalazio bat kontratatzen duten bezeroen kasuan, instalazioa egiten hasten den egunean hasten da gabealdia (30 egun).

Ez, zerbitzu horiek kontratatzeak ez du behartzen zerbitzuan irautera.

Instalazio fotovoltaiko bat (10kW artekoa) duten egoitza-bezeroak (IFZ edo IFK dutenak).

900 92 33 33 telefonora deituz, edo, nahiago baduzu, hurbilen dagoen arreta-gunean. Gure aplikazioaren edo webgunearen bidez ere kontrata dezakezu.

Edozein unetan harpidetza kendu dezakezu, inolako zigorrik gabe.

Konpentsazioa

Gorabehera konpondu eta gehienez ere 3 hilabeteko epean ordainduko da.

Zure instalazioa martxan ez dagoen egun bakoitzeko, 1,5 €/ eguneko konpentsazioa jasoko duzu, konponketa-eskaera jakinarazten eta sortzen den egunetik konponduta geratzen den egunera arte.

1,50 €-ko konpentsazioa jasoko duzu instalazioa eragin gabe egon den egun bakoitzeko. Arrazoiak askotarikoak izan daitezke: kableatua deskonektatzea, arazoak magnetotermikoarekin, errorea inbertsorean, etab. Kanpoan geratzen dira baldintza klimatologikoen ondoriozko arazoak, hala nola elurra edo kalima pilatzea edo instalazioa erabiltzeko ezintasunerako arrazoitzat jotzen ez diren beste batzuk.

Zure instalazioa martxan ez dagoen egun bakoitzeko, 1,5 €/ eguneko konpentsazioa jasoko duzu, konponketa-eskaera jakinarazten eta sortzen den egunetik konponduta geratzen den egunera arte. Egun kopuruarekin 1,50 €biderkatuta ateratzen den zenbatekoa erabilgarritasunik ezagatiko konpentsazioaren guztizkoa da. Zenbateko hori fakturan deskontu gisa islatuko duzu. Konpentsazioaren zenbatekoa fakturatu beharreko zenbatekoa baino handiagoa bada eta zure banku-kontua helbideratuta badaukazu, gainerako zenbatekoa zure kontuan ordainduko duzu. Banku-helbideratzerik ez baduzu, ordaintzeke dagoen zenbatekoa hurrengo fakturetatik deskontatuko zaizu.

Berrikuspena

Teknikari espezializatu bat zure etxera joango da instalazio osoa ikuskatzeko, eta, gainera, panelak garbituko ditu. Berrikuspen hori 2 urtean behin egingo da, bezeroak eskatuta, eta bi zerbitzuak, berrikuspena eta garbiketa, une berean egingo dira.

Nahi duzunean eska dezakezubisita. 2 laneguneko epean zurekin harremanetan jarriko gara hurrengo 15 lanegunetan bisita hitzartzeko.

Zerbitzuak mantentze-bisita bat barne hartzen du, 2 urtean behin panelak garbituta. Bisita bezeroak eskatuta egingo da.

Ez, zerbitzu berekoak baitira, hau da, instalazioa berrikusten den bitartean panelak garbituko dira. Noizean behin eta mantentze-zerbitzutik aparte garbitu nahi baduzu, tarifa berezi bat duzu bezeroarengatik.

Konponketak

Zerbitzu horrekin, zure instalazio fotovoltaikoko matxurak ez dira arazo izango. Teknikari kualifikatu bat zure etxera joango da matxurak konpontzeko. Konponketa-kostu guztiak estaltzen ditugu (joan-etorriak, eskulana eta piezak), 300 € arte urtean eta esku hartzeko mugarik gabe.

Zerbitzu honekin urtean 300 €-ko saldoa daukazu konponketetarako; beraz, une horretan duzun zenbatekoa gainditzen duen konponketaren bat sortzen bazaizu, inolako konpromisorik gabe aldeagatiko aurrekontua emango dizugu.

Matxurak konpontzeko beharrezkoak diren joan-etorrien, eskulanaren, piezen  eta zergen kostuak estalita daude, urtean 300 euroko gehieneko kostuarekin eta esku-hartzeen kopuruan mugarik gabe.

Zure instalazioko konponketa gehienak, hala ere, instalazio txar batek, indarreko araudia ez betetzeak eta abarrek eragindako matxurak egon daitezke. Kasu horietan, teknikariaren joan-etorria eta eskulanaren lehen 3 orduak estaliko ditugu. Kasu horietan, teknikariaren desplazamendua eta eskulanaren lehen 3 orduak estaltzen ditugu.

Eguneko 24 orduetan eska dezakezu, asteko 7 egunetan, 900 92 33 telefono-zenbakira deituta edo gure APParen bidez.

48 ordu baino lehen teknikari bat zurekin harremanetan jarriko da laguntza emateko eta, behar izanez gero,zurekin hitzordua hartzeko, zure etxebizitzara joateko eta konponketa egiteko.

Kontratazioa

Bermean sartuta ez dauden estaldura gehigarriak baliatu ahal izango dituzulako. Fabrikatzailearen bermeak matxura mekanikoak baino ez ditu estaltzen; zerbitzu horrekin, ordea, edozein ezustekoren aurrean babestuta egongo zara, hala nola ustekabeko kalteen, korrosioak edo oxidazioak eragindako kalteen, software-eguneratzeen eta abarren aurrean.

Galdera gehiago dituzu?

Gure edozein kanaletan argituko dizkizugu: