Ahalmen ekonomiko txikiagoak dituzten kontsumitzaileentzako babesa

Bonu soziala Gobernuak araututako mekanismoa da eta aukera ekonomiko urriagoak dauzkaten kontsumitzaile kalteberenak babesteko helburua du. Mekanismo hori Kontsumitzaile Txikiarentzako Borondatezko Prezioari (KTBP). Atxikitako bezeroen fakturaren guztizkoari % 25eko deskontua aplikatzean datza

Nola eskatu Gizarte Bonua?

Adierazi berri diren baldintzaren bat betetzen baduzu, urrats hauek eman besterik ez duzu:

  1. Formularioa Bete ezazu alta eskatzeko formulario hau. Posta arrunt bidez igorriko dizkizugu eskaera-formularioak. Formularioak bete eta egiaztagiriekin batera bidali beharko dizkiguzu.
  2. Agiriak igortzea Bonua eskatzeko betebeharrak biltzen dituen atalean adierazitako agiri guztiak bidali behar dira bide hauetakoren baten bitartez:
    • Helbide elektronikoa:  bonosocial@iberdrola.es
    • Arreta Puntuetan
    • Posta-helbidea:
      IBERDROLA Comercialización de Último Recurso
      Apartado de Correos 61.017
      28080 Madrid
    • Fax-zenbakia: 944 66 49 03
Bezeroaren arretarako telefonoa 900 200 708

Kontsumitzaileek bonu soziala jasotzeko eskubidea galtzea dakarren edozein aldaketaren berri emateko betebeharra dute eskubidearen galera gertatu eta hilabete igaro aurretik. Ondorio horietako, Bonu sozialari uko egin diezaiokezu baja eskatzeko dokumentua [PDF] behar bezala beteta bidaliz, kanal hauetakoren baten bidez: